ماموریت و رسالت برجسته توس

ما که هستیم:

ما به زندگي عشق مي ورزيم و براي همه مخلوقات حق حياتي را قائليم كه در همه فعاليتهاي خود بر اين حق صحه گذاشته و از آن پاسداري مي‌كنيم.
ما شركتي هستيم كه براساس احترام به ارزش های نژادی ، رعايت استانداردهاي زيست محيطي، رعايت عدالت در روابط با كليه ذينفعان سازمان، رعايت استانداردهاي كمي و كیفي در بخش صادرات و واردات و رعايت استانداردهاي مديريتي را در طراحي روشها و سيستمهاي كاري سرلوحه قرار داده‌ايم.
چه کاری انجام می دهیم:

عشق و اشتياق به تامین نیاز انسانها در شركت برجسته توس به مثابه نيروي اصلي پيشرفت در فعاليتهاي روزمره ما، شالوده رسالت و مأموريت شركت را مي سازد. براين شالوده شركتي بنا نهاده شده است كه:

– مسئوليت‌پذيري در مقابل آنچه که در گذشته، حال و آينده مقدر می سازیم را عنصر اصلي يكپارچگي سازمان در دستيابي به غايت اجتماعي عمل آن دانسته و بر اين مسئوليت‌پذيري متعهديم.

  • – ایجاد زنجیره ارتباطی ((تامین ))محکم در قالب صادرات، واردات و خدمت به تمامی مردم دنیا به دور از هر گونه تبعیض نژادپرستی و ملیتی و سیاسی.
  •  
  • – كيفيت، بالاترين شاخص نظارت و ارزيابي ما در تعهد عملي به ساير ارزشهاي سازماني است. ما به كيفيت فعاليتهاي خود در صادرات، واردات و خدمات پیمانکاری اهميت داده و اين اهميت را در حوزه كيفيت رهبري ، کیفییت مديريت سازمان، كيفيت روشها ، سيستمهاي كاري و در كيفيت محصولات خود به منصه ظهور مي‌رسانيم.
  •  
  • – رضایتمندی و مشتری مداری در انديشه و عمل ما با عنصر تخصص و خدمت به مردم آميخته و جاري است.
    – ساماندهي نظام آموزش، پژوهش و توسعه فناوری و نوآوری درحوزه صادرات گیاهان دارویی و فرآوردههای گیاهی و واردات قطعات صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ها و پالایشگاهها

هدف

تأكيد ما بر نوآوري ، پيشرفت و خدمت به مردم در زمینه صادرات (خشکبار و گیاهان دارویی) و واردات (صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ها) است. شركت برجسته توس در دهه آينده خواهد بود و خود به دست خود آينده باشكوه شركت را در عرصه صادرات و واردات رقم خواهد زد .
– ما هستیم که اميد به سرمايه‌گذاري بيشتر در جاودانگی و حیات را در خدمت به مردم زنده نگهداريم.
– ما هستيم تا مبنايي براي ارزيابي و كنترل تلاشها و برنامه‌ها را در صنعت صادرات و واردات فراهم كنيم. شاهدي بر اين مدعا ارزشهايي است كه بر آنها تأكيد كرده و برنامه‌اي راهبردي است كه براي پنج سال آينده تدوين كردیم و به اجراي آن متعهد شده‌ايم.
در كلام نهائي ما جهان را در تكاپو و تغيير به سمت خدمت به مردم مي‌دانيم به گونه‌اي كه همه پديده‌هاطبیعی و مصنوعی در جايگاه واقعي و شايسته خود قرار گيرند. بر اين اساس ما در شرکت برجسته توس ، خدمت ——- را پيشه كرده و بالاترين نمود آن را بسترسازي براي توالي شايستگان مي‌دانيم. ما هستيم تا بستر را براي شايسته‌تر از خود فارغ از تبعيضات قومي، مذهبي و جنسيتي فراهم كنيم و خود در خدمت هميشگي غرقه شويم.