چشم انداز شرکت برجسته توس

مقدمه

رشد تحولات سريع محيطي، انسانی و صنعتی در دهه گذشته همچون تغييرات جمعيتي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي علاوه بر پيامدهاي مثبتی که داشته است ، چگونگی فعاليت بسياري از شركتهاي خدماتی را دستخوش چالشهاي عميق و دامنه داري نموده كه عبور از آنها و همزمان دستيابي به افقهاي نويني از موفقيت در اين شركتها را مستلزم برنامه ريزي بلندمدت، و بازتدوين چشم انداز، مأموريت و ارزشهاي بنيادي حاكم بر فعاليت آنها کرده است.
با باور به اصل كلي تغيير و ضرورت آمادگي براي همراهي با تغيير، هيأت مديره و مديريت ارشد شركت برجسته توس، تدوين استراتژي رقابتي شامل ترسيم چشم انداز، تدوين بيانيه مأموريت و تأكيد بر ارزشها و فلسفه وجودي شركت و تعيين راهبردها و سياستهاي كلي حاكم بر فعاليتهاي شركت را در دستور كار خود قرار داده و با كمك و همراهي بي دريغ مديران و كارشناسان بخشهاي مختلف شركت و استفاده از خدمات مشاور بيروني، موفق به طراحي برنامه استراتژيك برای صادرات و واردات گردید.
آنچه در اين سند ارائه شده است، چكيده اي از برنامه راهبردي شركت مشتمل بر چشم انداز، مأموريت، ارزشهاي حاكم بر شركت، اهداف كيفي و كمي و راهبردهاي اصلي در دستيابي به اهداف شركت است كه به منظور اطلاع رساني شفاف به همه ذينفع هاي سازمان منتشر و در دسترس قرار گرفته است.

چشم انداز:

ما براين باوريم كه برجسته توس بايد الگويي موفق ازتلفيق خدمت به مردم، تعهد و تخصص در مسير نوآوري محصول و تامین کالا ، و همراهي با تغيير باشد. بنابراين براي چشم انداز خود شعاري را سرلوحه قرار داده ايم كه: